lördag 7 december 2013

Bästa bloggen

Ja det var ju smickrande. Häromi har utsett den här bloggen till en av de 100 bästa hundbloggarna i Sverige!
Häftigt att få vara på samma lista som Fredrik Steen och Eva Bodfäldt.
Får nog ta och rycka upp mig och uppdatera lite oftare om jag nu börjar få lite följare :)
Blir lätt att man bara uppdaterar på Facebook nuförtiden.




Lite lustigt att det blev såhär när jag trappat ner på bloggandet. Min gamla blogg som Lassie skrev (jag spökskrev...) är en blogg jag verkligen är stolt över. Där finns praktiskt taget hela hans liv dokumenterat och det är han själv som är den skrivande. Ägnade åtskilliga dagar i veckan åt den i fem års tid. Första året är letandet efter en hund och sedan är det Lassie som kommer in i våra liv och tar över bloggen med sitt skrivande och sitt liv. Lassie skulle ha fyllt 4 år samma månad som han fick flyttade till regnbågsbron på grund av att hans sår på benet efter att han blev påkörd blev infekterat med MRSP på sjukhuset. Luften gick ur mig vad gäller bloggandet efter det så den här bloggen är kennelns blogg och ingen speciell hunds blogg. Lassie var unik och den bloggen var en unik och väldigt givande del av mitt liv alla de åren. Så jag passar på här att tacka alla som följde våra äventyr!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar